Op 19 mei organiseren we voor de vakgroep Communicatieprofessionals een online NMo Connect voor Communicatieprofessionals over het vergroten van de impact van content op Linkedin.

• Hoe kun je LinkedIn inzetten om je organisatie beter te profileren?
• Hoe zorg je ervoor dat medewerkers als merkambassadeurs de waarden van je organisatie uitdragen via Linkedin?
• Welke type content is het meest effectief om je boodschap te delen en de betrokkenheid te vergroten op dit kanaal?

Marjolein Bongers, autoriteit op het gebied van LinkedIn en oprichter van House of Social Media, deelt die middag haar expertise over hoe je met LinkedIn als communicatieprofessionals écht impact kunt maken. Haar bestseller “LinkedIn Power - Ontdek de Superkracht van LinkedIn” heeft bijgedragen aan het succes van tal van organisaties, waaronder die in de culturele en erfgoedsector.

Interesse om deel te nemen?
NMo organiseert deze intervisie bijeenkomsten voor communicatieprofessionals die werkzaam zijn bij haar leden. Maar  werk jij in de monumentensector en zou je graag jouw netwerk en zichtbaarheid van jouw organisaties willen laten groeien op Linkedin stuur ons dan een mail via events@nmo.nl. Dan nemen we contact met je op.